Пређи на главни садржај

Обавезе ученика

У остваривању својих права ученик не сме да угрожава друге у остваривању права.

Ученик има обавезу да:
  1. редовно похађа наставу и извршава школске обавезе;
  2. поштује правила понашања у школи, одлуке директора и органа школе;
  3. ради на усвајању знања, вештина и ставова утврђених школским програмом, прати сопствени напредак и извештава о томе наставнике и родитеље, односно друге законске заступнике;
  4. не омета извођење наставе и не напушта час без претходног одобрења наставника;
  5. поштује личност других ученика, наставника и осталих запослених у школи;
  6. чува имовину школе и чистоћу и естетски изглед школских просторија;
  7. стара се о оч
    увању животне средине и понаша у складу са правилима еколошке етике.

Извор: Закон о основама система образовања и васпитања

Коментари

Популарни постови са овог блога

!Обавештење!

 У периоду од 25.02.2022. год. до 05.03.2022. год. одржава се анкета (упитник) међу ученицима ТШ "Михајло Пупин" Инђија, због велике количине података упитник није могуће реализовати раније.  Захваљујем се проф./ментору В. Перовић, психологу А. Акик и разредном старешини З. Бери на ангажовању ради што бољих резултата.  Пресек досадашњих резултата можете погледати испод (кликом на слику/питање она ће се увећати)

Резултати упитника "Моја права - људска права"

Захваљујем се проф./ментору В. Перовић, психологу А. Акик и разредном старешини З. Бери на сарадњи и успешно изведеном истраживању. Учесника у анкети: 82 Упитник покренут дана: 25.02.2022.год. у 15h Упитник завршен дана: 05.03.2022.год. у 15h Резултате можете пронаћи ОВДЕ или:

Моја права

  Моја основна права су: - Да живим - Да једем - Да се играм - Да идем у школу - Да искажем своје мишљење - Да се не слажем са неким/нечим - Да учим - Да ме уважавају - Да ме неомаловажавају на основу националности, идентитета или боје коже - Да имам свој идентитет - Да будем заштићен - Да имам своју приватност - На још много тога што можеш да видиш ОВДЕ Извор:  Закон о основама система образовања и васпитања